Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 September 2016 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Stokjes hoefde ik gelukkig niet te kopen, (heb er wel mee gegeten vanavond) vanmorgen in het vliegtuig naar Hanoi geslapen. Dat was toch wel lekker. Maar toch gaan we vroeg naar bed want het is een vermoeiende reis van totaal (opstaan tot in het hotel) 27 uur en 3 kwartier geweest. Om 13.45 uur kwamen we in het hotel aan, goed hotel, koffie gedronken en even gerust. Toen de straat op en het was stinkend benauwd warm 32 gr.

Hanoi zelf vind ik vies. De straten vol met stinkende scooters en brommertjes. Werd bijna aangereden, voelde het wiel tegen m'n tenen. Luckie ik. Deze voertuigen hebben het in het centrum overgenomen van de auto's. Dat is mondjes maat.
Heel veel winkeltjes op straat en 's nachts wordt het afgedekt.

We hebben wel heerlijk gegeten bij Litle Hanoi. Wil en Rob hadden hier in 2008 gegeten. Van buiten had je er zo voorbij gelopen. Maar binnen was het klein en "netjes". 450.000 VND = ong. 20 euro met z'n viertjes en een heerlijk biertje erbij.

Nu ga ik stoppen, het is 21.00 uur, douchen en slapen. Morgen om 08.00 uur ontbijten en dan gaan we weer verder met onze verkenningstocht.
Wil ligt al in bed.
Welterusten straks allemaal.

• 25 September 2016 - 20:22

Julia:

Welterusten en morgen een fijne dag gewenst . Doe Wil de groetjes van mij . Gr Julia

• 26 September 2016 - 09:22

Els:

Hier is het maandagochtend na 9 uur, lekker weertje 20 graden, bij jullie alweer middag! Hoeveel tijdsverschil precies? Ja, reizen is allerlei ervaringen opdoen, mooi, soms minder, dan besef je des te beter hoe goed het in ons kikkerlandje is, meestal! Blijf voorzichtig, in alle opzichten. Vin en ik gaan zondag een paar dagen naar..... de Veluwe!!! (herten)Burltijd, lijkt me ook geweldig om dat te horen en hopelijk te zien. So far, liefs, V& Els