Dag 20 Ho Chi Minh City do 13-10 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu Dag 20 Ho Chi Minh City do 13-10 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu

Dag 20 Ho Chi Minh City do 13-10

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

13 Oktober 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hallo allemaal,

Dit is mijn laatste verslag uit Vietnam.

Vanmorgen lekker uitgeslapen voor ons doen. Om 8:15 uur zaten we aan het ontbijt. Daarna om 09:30 uur weer de straat op richting Ben Thanh Market. Weer een grote overdekte hal met tig stalletjes met van alles en nog wat. Wil heeft nog wat souveniers ingeslagen.

Later in een coffee shop heerlijke koffie gedronken.

Door gelopen naar Vincom shoppingmall. We kwamen onderweg nog langs Huong Lai, hier werken mensen die doof zijn, Koen we hebben het wel gevonden, maar het was nog geen lunchtime.

In het warenhuis wilde Wil wat voor Mette kopen, ze betaalde met haar mastercard, ging niet, toen bankpas, ging niet. Mijn bankpas ging ook niet. Bij het hotel staat een ATM, daar geprobeert ging niet, andere die we tegen kwamen later op de avond, gingen ook niet. In het warenhuis stonden ook ATM's. Daar geprobeert maar lukte ook niet. Mijn bankpas weer geprobeert en hoera de miljoenen vlogen eruit. Wat een gedoe allemaal.

Morgen moet er een kamer (van de mannen) om 12:00 uur uitgecheckt zijn. Die van ons pas om 16:30 uur. Dan staat ook onze gids klaar om ons naar het vliegveld te brengen. We vertrekken om 19:40 uur naar Singapore en komen daar om 22:40 uur aan. De volgende vlucht is om 23: 55 uur naar Schiphol waar we om 07:15 uur aankomen.

Koen helaas is onze reis nu afgelopen. Ben je al aan het werk in Londen of was dat eind oktober ? Bedank voor het meelezen, je reacties en tips, doe Hanna de groetjes van ons.

Bedankt allemaal voor de reacties. Dat was heel leuk om te lezen.

Hoop dat jullie hebben genoten van mij verslag.

Bye bye Vietnam.

Groetjes van ons, Fokko, Dennis, Wil en Janneke

• 13 Oktober 2016 - 17:25

Els:

Ja, dit is ook mijn laatste reactie uit Dordt, haha!!! Zo gaaf om te lezen dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad. Jij bent ook zo'n topper met de computer!!! Geniet ook lekker van de vlucht, misschien wat slapen en lekker eten!
    En... we komen natuurlijk weer bij elkaar om jullie verhalen te horen,
    goeie reis voor jullie en weer veel liefs van ons,
    Els

• 13 Oktober 2016 - 19:13

Joekie:

ja, dit is voor mijn ook de laatste reactie uit Best, haha! Bedankt voor het mogen lezen van het reisverslag. Het was heerlijk om jullie te volgen. wat een reis!!!
    Goede reis terug. Dikke jas aan als je Nederland in komt en tot gauw.
    Groetjes Joekie

• 13 Oktober 2016 - 19:56

Sanny Boer:

Bedankt voor het leuke reisverslag! Het is hier best fris dus jassen aan. Goede terugreis en we spreken snel weer eens af.
    Groetjes Sanny

• 13 Oktober 2016 - 22:00

Anneke Sleeuwits:

Wat een reis hebben jullie gemaakt en wat heb je die boeiend beschreven.
    Om elke keer weer op te schrijven wat jullie beleefd hebben die dag knap hoor.
    Ik vond het heel leuk dat wij (ik heb de mail ook aan Jenny doorgestuurd) een beetje mee konden genieten van deze voor ons toch bijzondere wereld. En ik ben ook heel benieuwd naar de film.
    Tot ziens in Papendrecht.
    Anneke

• 14 Oktober 2016 - 09:57

Hanna & Koen:

Was heel erg leuk om te lezen. Goede vlucht, hopelijk genoeg slapen!

• 14 Oktober 2016 - 12:37

Tjepko En Rita Faber:

Dag allemaal,
    Het zit er bijna op!
    Hartelijk bedankt voor het zo professionele reisverslag , complimenten Janneke!
    Het zal weer even wennen zijn naar het koude kikkerlandje terug te keren met een hoofd vol reiservaringen.
    Wij wensen jullie een goede terugreis toe en Wil tot gauw in Heiloo!
    Hartelijke groeten en voor Wil een dikke kus van ons beiden.
    Tjepko en Rita