Nog 1 dag - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

22 September 2016 | Nederland, Papendrecht

Hallo allemaal,

Het is bijna zover. Morgen de koffers pakken en zaterdag om 6:30 uur staat de taxi klaar om ons naar Schiphol te brengen. Ruth brengt Wil naar Schiphol, dat is wel zo fijn en Mette gaat mee om oma uit te zwaaien.

Reageer even als je dit bericht hebt ontvangen. Vorige keer hadden sommige het niet gekregen, daarom even een reactie.

Mijn volgende blog komt uit Hanoi.

Groetjes van Fokko, Dennis, Wil en Janneke

• 22 September 2016 - 22:54

Marijke:

Fijne reis toegewenst en geniet ervan!
    Groetjes, Marijke

• 22 September 2016 - 22:58

Hanna & Koen:

Heel veel plezier in Vietnam. Geniet van het lekkere eten, hopelijk goed weer en neem af en toe een massage. We volgen jullie op de tijd, benieuwd waar jullie heen gaan en wat jullie gaan zien!

Veel plezier samen!

• 23 September 2016 - 09:22

Ria En Wout:

Wij wensen jullie een goede vlucht er heen en een geweldig mooie en interessante reis. Wij volgen jullie!
    Veel liefs.

• 24 September 2016 - 12:51

Ruth:

Jahoor, ontvangen! Fijne vakantie.... Genieten!

• 24 September 2016 - 12:56

Sabrina:

Fijne vakantie. Dikke kus van ons.

• 24 September 2016 - 15:30

Es:

Inmiddels zitten jullie al in de lucht. Hele goede reis en een pracht reis gewenst. Veel plezier !

• 24 September 2016 - 21:50

Els:

Ha lieve luitjes, beetje laat, sorry, maar was een beetje ziek. Wij wensen jullie nogmaals een fantastische, gezonde reis! geniet en kom weer veilig thuis, liefs van Vincent en Els