Dag 14 Hoi An - vrije dag vr 7-10 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu Dag 14 Hoi An - vrije dag vr 7-10 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu

Dag 14 Hoi An - vrije dag vr 7-10

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

07 Oktober 2016 | Vietnam, Hoi An

Vannacht heeft het geregend en geonweerd. Vanmorgen was de temperatuur aangenaam, maar nu loopt het water uit de porieen. We hebben een heerlijk ontbijt gehad en daarna op de veranda weer bij de mannen koffie gedronken.

Op de fiets naar het strand gereden. De zee was rustig. Verder gefietst door de smalle straatje bij de rivier. Daar lagen bootjes en ook de ronde bootmandjes.

Onderweg nog een mooie tempel bezocht en koffie gedronken, met gebak, in een bakery. Hele goede koffie , niet zoals gisteren.

Nu zit ik bij het zwembad dit verhaal te schrijven. Fokko, Dennis en Wil zijn aan het zwemmen.

Om een uur of kwart over 2 - half 3 naar de oude stad gelopen. Het is er erg toeristisch en veelal winkeltjes met dezelfde souveniers. De oude Japanse brug hebben we ook gezien. De straatjes doorgelopen en weer naar "huis".

Hier hebben we weer gedineerd, want de kokkin kan goed koken. Waarom zou je het dan ergens anders zoeken, je hoeft dan ook niet meer zover te lopen.
Weer koffie bij de mannen, zij hebben 4 stoeltjes vandaar, wij maar twee en onze kamer weer opgezocht.

Morgen vliegen we naar Ho Chi Minh City.

• 07 Oktober 2016 - 18:19

Julia:

Wat een fantastische reis Wil en jullie allemaal nog heel veel plezier

• 07 Oktober 2016 - 20:45

Els:

Dag 14, dus nog 7 volle dagen te gaan! Nog zoveel moois te zien en te genieten, want het blijft voor mij een heel andere wereld, heel bijzonder. Haal eruit wat jullie aan kunnen en neem straks alle herinneringen in hart en koffer mee! Hebben jullie nog steeds/voortdurend reisleiding? Ik vind het super dat jullie zoveel aparte dingen zien, ook heel leuk dat jullie gefietst hebben. Is de fiets heel gewoon daar? Eerder zag ik die foto waarop een fiets bomvol geladen was, maar weet niet meer waar dat was. Enfin, hier alles goed! Mark Rutte belooft gouden bergen, dus genieten jullie maar lekker zonder teveel nieuws!
    Liefs, Els