Dag 11 Hue 4-10 - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu Dag 11 Hue 4-10 - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Janneke - WaarBenJij.nu

Dag 11 Hue 4-10

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

04 Oktober 2016 | Vietnam, Da Nang

Daar zijn we weer.

Wilde de foto's van dag 10 versturen, maar dat lukte aan geen kanten.
Misschien morgen.

Vervolg verslag:

Wil lag vanmorgen al om 7.00 uur in het zwembad.

Wat een fantastisch hotel en een super ontbijt. Zo hebben we het nog niet gehad.

Vandaag hebben we het rustig aangedaan. Pas om 11.00 uur de deur uit gegaan en via de markt en de boulevard weer op zoek naar een eettentje. Daarna weer naar het hotel gelopen en van 14.00 - 18.00 uur gerelaxed in het hotel.

We gaan naar Phuong Nam Cafe, een familie restaurant, ook weer aanbevolen door Tripadvitor. Het zou goed en goedkoop zijn. Nou dat was dus ook zo. 4 euro p.p. en we hadden heel wat. Nasi, bami, patat met beef, spaghetti, groentemengsel en drinken. Vanmiddag hadden we veel minder en was het bijna dubbel zo duur, maar dat tentje zat in de eetstraat. Deze lag achteraf.

Hier is verder niet veel te beleven, voor ons dan. Daarom weer teruggelopen naar het hotel. Zijn we ook eens vroeg "thuis".

• 05 Oktober 2016 - 10:45

Ria Heijkamp:

Hallo allemaal,
    Laatste mails tot dag 11 gelezen. Wat fijn dat jullie nu zo'n goed hotel hebben met zelfs een zwembad.
    Het is heerlijk om 's morgens al zo vroeg te kunnen zwemmen met die temperatuur, dus geniet er voor al van.

Hier begint het al wat kouder te worden: 9 graden vanmorgen en vooral veel wind. Brr...
    We kijken uit naar een volgend verslag van jullie belevenissen.
    Liefs, Ria

• 05 Oktober 2016 - 11:30

Tjepko En Rita Faber:

Goedemorgen allemaal,
    Wat een belevenissen allemaal!
    Ja, het is totaal andere wereld dan in ons dorpje(maar wel mooi)Heiloo.
    Wensen jullie nog veel reisplezier toe!
    Hartelijke groeten en dikke kus voor Wil.

• 05 Oktober 2016 - 22:30

Joekie:

Heerlijk hoor om zo van het hotel te kunnen genieten. lekker zwemmen, eten en relaxen.
    Veel plezier samen.
    Veel groetjes uit een heerlijk zonnig Best.