Visum - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu

Visum

Blijf op de hoogte en volg Janneke

14 Augustus 2016 | Nederland, Papendrecht

Afgelopen woensdag zijn we met ons allen naar Den Haag geweest om een visum aan te vragen. Om 14.00 uur konden we pas terecht, dus hebben we er een uitje van gemaakt. 's Morgens gewinkeld en heerlijk geluncht. Om kwart voor drie waren we bij de ambassade. Een piepklein kamertje dat stampvol zat. Zelfs in het halletje. Nummertje getrokken en na even wachten waren we al aan de buurt, daar keken we van op. Nu bleek dat de andere mensen zaten te wachten op hun visum. Je kreeg het gelijk mee. Nou dat was dus boffen en het scheelde ons een ritje naar Den Haag om het op te halen. Binnen drie kwartier hadden we onze visum en stonden we weer op straat. Daarna weer de stad in en aan het einde van de middag onze vakantie ingeluid met een Thais etentje. Het was een gezellige dag.

Vietnam here we come